Hallo collega,

Onder het kopje ‘Stappenplan’ tref je het stappenplan voor het resetten en herinrichten van je laptop.

Print de bijlage uit of stuur deze door naar je privé laptop of tablet! Dit helpt jou tijdens de migratie dag van zaterdag 25 mei of zondag 26 mei.

 

LET OP: gebruik deze handleiding niet eerder dan zaterdag 25 mei!

 

Hierbij sturen wij jou een overzicht met wat je kunt verwachten de komende dagen. Vanaf vrijdag 24 mei om 17.00 uur sluit de IT-omgeving van Argonaut. Dit betekent dat je tot aan het migratiemoment tijdelijk niet bij je mail en bestanden kunt. Hou hier dus rekening mee.

Onderdelen van het stappenplan zijn:

    1. Resetten van je laptop: helpt jou stap voor stap om je laptop te resetten en te activeren in de House of HR IT omgeving. De totale tijd om je laptop te resetten kost gemiddeld 1,5 uur.
    2. Herinrichten van je laptop: biedt jou op 13 punten (zie pagina 31) begeleiding om je laptop opnieuw in te richten. Mogelijk is niet alles voor jou van toepassing.
Tips:

  • Vergeet niet om het oplaadsnoer van je laptop en je mobiel bij de hand te houden.
  • Voor de zekerheid kun je de handleiding ook mailen naar je privé account, zodat je hem altijd digitaal hebt.
  • Het stappenplan staat vanaf 22 mei ook op https://migratie.cohedron.nl/wave10/.

 

Succes!

Heb je vragen?

Ictivity (onze nieuwe IT-partner) is er voor jou!

  • Zaterdag 25 en zondag 26 mei beantwoordt Ictivity van 09.00 uur tot 17.00 uur telefonisch jouw vragen over de IT-migratie. Ze zijn bereikbaar via 088 428 4777.
  • Indien er belangrijke ontwikkelingen zijn vanuit de IT-migratie, informeren wij jullie gedurende het weekend via Whatsapp.
  • Vanaf maandag 27 mei kun je Ictivity op werkdagen telefonisch bereiken via 088 428 4818.
  • Ook kun je je IT-vragen indienen op ServiceNow via: https://hohr.service-now.com/cohedron (tip: bewaar deze link in je favorieten van je webbrowser)
IT migratie Team

Vragen?

Heb je vragen of kom je er niet uit? Bekijk dan de FAQ pagina of gebruik onderstaande adressen.

  • Alle vragen vóór het weekend dat jij je laptop reset mag je stellen aan de IT contactpersoon die je in de mails ziet.
  • Alle vragen tijdens het weekend dat jij je laptop reset mag je stellen aan de Ictivity Servicedesk via 088 428 4777.
  • Alle vragen na het weekend dat jij je laptop reset mag je stellen aan de Ictivity Servicedesk via 088 428 4818.

Verbeterde leesbaarheid

Hoog contrast

Annuleren
Opslaan